نمونه هایی از طراحی دکوراسیون منزل با رنگ سیاه
نوشته شده توسط : ali
نمونه هایی از طراحی دکوراسیون منزل با رنگ سیاه ، سیاه، رنگ آسمان شب، درخت آبنوس، خاویار، و زغال است. این رنگ یكی از اولین رنگ‌هایی است كه در هنر انسان مورد استفاده قرار گرفته است. سیاه كلاسیك، عمیق، ساده، و زیباست. این رنگ هم‌چنین تداعی‌كننده مرگ، ترس، عزاداری، و شیطان است
 

اما جدا از تداعی‌های ما- از زن جادوگر گرفته تا دنیای مد- رنگ سیاه رنگ جدی‌ای است. همان‌طور كه هنری ماتیس می‌گوید:‌ »رنگ سیاه یك اجبار است.» استفاده از این رنگ در طراحی داخلی نیر حرف‌های خود را برای گفتن دارد: بی‌پروایی و خود اطمینانی، شیكی و مرموزی. اما جدا از همه این حرف‌ها رنگ سیاه رنگ زیبایی است.

رنگ سیاه همانند همه رنگ‌ها تنوع زیادی دارد. یك رنگ سیاه واقعی در دنیا وجود دارد كه همه نورها را به خود جذب می‌كند و متضاد رنگ سفید است. اما رنگ‌های سیاه دیگری با ته‌مایه‌های سبز، ته‌مایه‌های بنفش، و یا ته‌مایه‌های آبی وجود دارد

تعداد زیادی رنگ زغالی تیره وجود دارد كه از آن‌ها به عنوان رنگ سیاه یاد می‌شود و یا رنگ‌های سیاه متمایل به خاكستری وجود دارند كه به آن‌ها زغالی می‌گویند. رنگ سیاه مسطح و سیاه براق وجود دارد و هر رنگ سیاهی دیگری در بین این دو رنگ قرار دارد.

بسیاری از مردم فكر می‌كنند كه استفاده از رنگ سیاه در فضای داخلی خانه باعث كوچك‌تر و تیره شدن فضای كلی می‌شود. اما این موضوع همیشه درست نیست. دیوارهای سیاه می‌توانند مانند آسمان شب فراخ و بی‌پایان به نظر برسند.

این رنگ را می‌توان توسعه داد و البته هر وسیله دیگری، مانند اثر هنری، مبلمان، و یا چارچوب،  كه در كنار این رنگ قرار بگیرد به خوبی به چشم می‌آید و توجه‌ها را به خود جلب می‌كند.

اما نكته اصلی، مانند همیشه، در این‌جاست كه بدانیم از چه رنگ سیاهی و در كجا باید استفاده كنیم. در این مطلب نمونه‌های خوبی از فضاهایی، از یك آشپزخانه گرفته تا یك اتاق نشیمن مدرن، كه با رنگ سیاه طراحی شده‌اند را به شما نشان می‌دهیم.

 

















 




:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: